Kvalitet
Kvalitet är att kunna möta kundens uttalade behov, krav och förväntningar. Vi definierar kvalitet som kundens totala upplevelse av Bygg- och Städspecialisten.
Vi uppnår kvalitet genom att:
- Alltid leverera enligt kundens krav och förväntningar.
- Skapa förtroende för oss som partner och leverantör.
- Ständigt förbättra våra produkter och tjänster.
För varje medarbetare på BSIS innebär det att vi ska:
- Bemöta våra kunder med engagemang.
- Bidra med idéer till förändring.
- Vara öppna och lyhörda inför våra kunder.
- Uppmärksamma synpunkter och idéer som en möjlighet att förbättra vår service.
- Uppfylla kundens förväntningar samt, om möjligt, överträffa dem.
På Bygg- och Städspecialisten är vi övertygade om att kvalitet:
- Leder till lönsamhet och nöjda kunder.
- Är alla medarbetares ansvar.
- Är en del av den dagliga verksamheten.
Kvalitetsmål
På BSIS har vi endast ett kvalitetsmål – Vårt mål är att kunden alltid blir nöjd!